19 Mayıs 2017 Cuma

Merhaba

Merhaba...
Ben Sinem...bu benim ilk blog deneyimim.bu sayfayı açmak istedim çünkü şu an 21 aylik olan kızım Derin Nefes'le doğumundan itibaren yaşadığım güzel zamanları,zor zamanları paylaşmak istedim.belki benzer şeyleri yaşayanlar varsa destek ve moral olabilirim diye düşünüyorum.

Hamileligim çok rahat ve sağlıklı geçti...hatta hamilelik öncesi olmadığım kadar sağlıklı,güçlü ve duyarlı hissettim kendimi.oyle ki belimde olan ve bir süre sonra ameliyat olmam gereken problem bile onca ağırlığa rağmen beni hiç rahatsız etmediği gibi neredeyse geçti bile diyebilirim .bakmayin şimdi öyle kolayca yazdığıma...belimdeki sorun nuksettiginde ne ayakta durabilir ne oturabilirdim öyle zor bir durumdu.hatta doğum normal olacağı için bir sorun yaşarsak diye endiselenmistik.doktorum Sağ olsun beni bu konuda hep rahatlattı.sinem eğer son dakikada bir sorun olursa zaten gerekli müdahaleyi yapacağız dedi.
Güzel bebeğim bir sabah kalktığımda "annecim zamanı geldi.ben geliyorum bugün"dedi😊akşama kadar hiçbir şey hissetmedim.aksam 21:00civari çok hafif sancılar başladı...01:00gibi de artmaya başladı.belki acı eşigim yüksek olduğundan belki de bebegimle tanışacak olmamıza odaklanmam sayesinde neredeyse hiç sancı hissetmedim.Hatta bence filmler diziler falan etkiliyordur belkide ...hani köpekbalığı filmleri seyredince gölde bile yüzsen için bi ürperir ya 😁...sozun ozu ben en Derin Nefes'imi gece 02:10da aldim. Kucağıma almak istedim hemşireler vermedi..yanarim yanarım ona yanarım.ama o giydirilirken ben gözlerimi ondan alamiyordum .. eğer bu yazıyı okuyorken hamile iseniz siz de sancılar başlayınca odaklanabileceginiz sizi en rahatlatacak şeyi düşünün. Doğumu zor bir şey olarak değil güzel bir şey olarak düşünün ki zaten öyle.. bir sonraki yazım onca rahat hamileliğin ve doğumun bir bedeli olmalı mıydı sorusu üzerine olacak.simdilik herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder