9 Aralık 2017 Cumartesi

Patırtı.com eğlencesi 😊

Selamlar çılgın bebek anneleri,
Sizlerle bugün başlıktan da anlayacağınız üzere www.patirti.com/kadin-elbise ile ilgili deneyimimi paylaşacağım.
Televizyonda 1 tl günleri diye bir kampanya hakkında reklamlarını gördüğümde dikkatimi çekti ilk önce. Sonra akşamın bir vakti internette dolaşırken dur bi bakayım derken 1 tl kampanyasının saatine denk geldim ve www.patirti.com sitesinde dolaşmaya başladım. O kadar yavaştım ki sadece 1tl lik ürünlerin tükendiğini görmekle yetindim😂Ama bu arada çok ta hoşuma giden elbiseler,tunikler,kazaklar,bluzlar farkettim.
Ertesi güne resmen saat kurdum ve yeniden denemeye karar verdim. ve iste..BAŞARDIM...

Işte bu görmüş olduğunuz sevimli şey 1tl😁
Bir kaç güne kalmadan geldi.paketi açtığımda gayet güzel bir kumaşı olduğunu ve kaliteli olduğunu farkettim. Tabi ürün böyle gelince bir cesaret geldi diğer begendiklerim arasından seçtiklerimi de sipariş verdim.yine aynı şekilde birkaç gün içinde geldiler.cok mutlu oldum.bundan sonra alışveriş sitelerimin başlarında yerlerini almış bulunuyorlar.
Kadın elbise,mont,ayakkabı ve bir çok kategori dışında erkek giyim,aksesuar,tesettür,sevgili kombinleri gibi bir çok kategori bulunduğunu hatırlatmak isterim.www.patirti.comwww.patirti.com un çok ilgili ve nazik çalışanlarına da teşekkür ederim.
Bu arada diğer ürünlerinde resimlerini paylaşıyorum ki fikriniz olsun.
Sevgiyle kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder