21 Aralık 2017 Perşembe

Kahvaltı sorun mu?😉

Selamlar güzel anneler ve anne adayları,
Bebeklerin bir çoğu kahvaltı,öğle yemeği,ara öğünler,Akşam yemeği konusunda savaşçı moduna girebiliyorlar.
Nefes hanımın böyle bir sorunu olmasa da arada tabii ki sıkıntılar yaşadığımız zamanlar oluyor.zamanla anladim ki onlar da bazen bizim gibi "canım bugün yemek istemiyor"demeye çalışıyor ya da bir besini uzun süre üst üste yiyince sıkılabiliyorlar.
Çözüm olarak;
Diyelim ki her sabah yumurta yedirmeye çalışıyoruz.istemiyorsa vermeyin.1 hafta yumurta yemezse sağlığı bozulmaz korkmayın.aradan biraz zaman geçince değişiklikler yapın yumurtada...mesela onu bir civciv şeklinde sunabilirsiniz ya da tabağı kendiniz hayal gücünüzle doğru orantılı olarak şekillendirebilirsiniz.Fakat ben size kendi yöntemimi söylüyorum..sihirlidir emin olabilirsiniz .hiçbir şey olmasa 3 lokma fazladan yedirme şansınız olur 😉.
Ben yemek istemediği zaman(ama ac olduğundan eminsem)yemeklerle konuşuyorum.gulmeyin yaaa...çok ise yarıyor deneyin göreceksiniz.sonucta annelik babalık bebeğinin maskarası olmak demek biraz da....Neyse,nasıl yaptığıma gelince;diyelim ki tavuğu tabakta ve ben o tavuğa bakarak konuşmaya başlıyorum sanki tavuk bana birşey söylermiş gibi.tabaga doğru eğilip " ne?Nefes seni yemediği için çok mu üzgünsün ooooo...tamam ben ona söylerim şimdi "Nefes,tavuk bana dedi ki sen onu yemedigin için çok üzgünmüş ve ağlıyormuş "ama yüz ifadeniz üzgün ve ciddi olmali😂bu konuyu abartmadan biraz uzatırsanız bebeginiz tavuğun göz yaşlarına, sizin tavuk için üzülmenize dayanamayacak ve en azından birkaç lokma daha yiyecektir güvenin bana.bu her yemek için geçerlidir ama sürekli yaparsanız durumu çözebilirler o yüzden belli aralıklarla yapmanızı oneriyorum naçizane...
 Yemeği kendinize sorun etmeyin.cunku eğer çok fazla abur cubur yemiyorsa eninde sonunda acıkacak.yemek saatlerinizi değiştirmeyin ama çocuk istemiyorsa zorlamadan masadan kaldırın.zamanla ikiniz de ortayı bulacaksınız.
Sormak istediğiniz sorular veya yöntemimi deneyip yaşadığınız deneyimleri anlatmak isterseniz yorumlarınızı beklerim.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder