8 Aralık 2017 Cuma

Bebek arabasi ve beşik seçimi

Merhaba çılgın bebek anneleri,😉
Bu yazımda sizlere aslinda bazen önemsiz gibi görünen ama yanlış secim halinde bizlere resmen eziyet olan bir konudan bebek arabası ve yatagindan bahsetmek istiyorum.
28 ayda tam 8 araba değiştirdim ve düşündüm ki aynı sorunu yaşama ihtimaline karşı konuyla ilgili kısa bir yazı yazmaya karar verdim.
Bebek arabasının hem konforlu hem rahat sürüşü hem emniyetli hem de kolay katlanır ve küçük olması gerektiğini çok geç anladim.once fiyatının uygun olması gerekiyordu bazı maddi sıkıntılar yüzünden ama çok sonraları farkettim ki o arabalara harcanan parayla en kaliteli arabayı alırmışız.baston arabanın iyi olacağını düşünmüştüm ama o da olmadı.marka çok önemli.aslinda çok konforlu ve sürüşü rahat 2 arabamız oldu ama ne yazık ki yolculuklarda katlayıp bagaja sığdırmak otobüse binmeye çalışmak öyle zordu ki vazgeçmek zorunda kaldım onlardan.ve en sonunda tam gerektiği gibi bir araba buldum.baby2go coco modeli.hem bebeklerimiz için güvenli hem sürüşü rahat ama en önemli ve güzel olanı çok çabuk katlanabilme ve küçücük olabilme özelliğine sahip.kizim da çok sevdi.uzun zamandır kullanıyoruz.yalniz dikkat edilmesi gereken konu Türkiye'de genel olarak yolların bozuk olması sebebiyle ve arabanın tekerleklerinin küçük olması dolayısıyla arabayı engebeli yerlerde on tekerlekleri kaldıracak şekilde engellerden geçirmek gerekmesi ki araba hafif olduğu için bunu yapmak gayet kolay ve sıkıntısız bir hareket.ustelik ön bar yanları açık olduğu için çocuğa sıkıntı vermiyor ve yan tarafındaki düğmeye basarak kolayca açabiliyor ve bebeğinizi içinden kolayca alabiliyor ya da biraz buyudugunde inmesine yardımcı olarak kendi başına iş başarmış olmanın mutluluğunu tattiriyorsunuz😉
Bebek arabasi önemli..
Tabi bir de bebek beşiği var.
Sizlere önerim:"Aman bebek odası takımı olsun ahşap beşiği olsun şık görünsün modundan çıkmanız. Çünkü en kullanışlı olanı kesinlikle park yataklar.herhangi bir yerini vurup canını yakma olasılığı düşme riski neredeyse yok.ben çok rahat ettim ve etmeye devam ediyorum.ancak yine dikkat edilmesi gereken bazı konular var.marka diye çok iyi bir urun aldığınızı sanırken bazen yanlış karar vermiş olabiliyorsunuz.besigin gıcırdamamasi benim için çok önemliydi ve muhtemelen sizin için de öyle olacak.hem bebeğinizin uyurken döndüğü zamanlarda ses çıkarmaması hem de sallarken (evet sallamaniz gerekecek kaçariniz yok😊)sizin sinirlerinizin yıpranmaması acısından önemli bir konu.ve sallanma aparatları olmalı (ki yine saglamliga dikkat etmek gerekiyor)ara katlı olması eğer bebeginiz 6 aydan küçükse önemli.yazin sineklerden korunabilmesi için cibinligi olanlari seçmeniz de bebişin narin cildinin o hain sinekler tarafından şişirilmemesi açısıdan önemli ayrı bir konu.
Işte bunlara dikkat ettiğiniz taktirde hem siz hem bebeginiz en baştan gereksiz konulara kafa yormaya gerek kalmayacak şekilde hayatınızı bir nebze de olsa kolaylaştıracak ip uçlarıdir.eger herhangi bir soru veya öneriye ihtiyaç duyarsanız soru sorabilirsiniz.seve seve yanıtlarım.cunku benim çektiğim ekstra sıkıntıları başka hiçbir anne yaşasın istemem.
Çok sevgiler 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder