6 Aralık 2017 Çarşamba

Konumuz uyku düşmanlığı


Merhabalar arkadaşlar,
Bugün sizlerle küçük uyku düşmanının uyuma saatlerinden bahsetmek istiyorum.
Muhtemelen çoğumuzun sıkıntı yaşadığı bir durum uyku saatleri.Nefes doğduğundan beri uykuyla küs bir bebek sebebi malumunuz.ama zor da olsa bir düzen  tutturduk sayılır.yine de sanmayın ki "hadi annecim yatma saatim geldi beni uyut"diyor😂🤣hala her öğlen ve akşam uyku vaktinde "uyumicam yatmak istemiyorum ve 2 dk saygı ağlaması şeklinde kendine özgü ritüelleri gerçekleştiriyor.sabahlari 8-9 arası uyanıyor.genel olarak uyandıktan 1-1.5 saat sonra kahvaltı ediyor.bunu ben istediğim için değil kendi istediği için yapıyor.ben de ona en azından 1 kurabiye veriyorum.
Çok fazla tv izletme tabletle veya telefonla vakit geçirmesine karşıyım ama sabahları ben holde kahvemi içerken ona da kurabiyesi ve sütü eşliğinde yarım saat kadar çizgi film izlemesine izin veriyorum.
Bu benim de güne ,kendime de vakit ayırarak başlayabilmenin verdiği güzel bir duyguya sebep oluyor ve kızımla daha güzel ve eğlenceli bir gün geçiriyoruz genelde. Kahvaltımızı yaptıktan sonra babayla biraz vakit geçirip oyun oynayıp babamızı işe gönderdikten sonra ki genel olarak öğlen 13:30-14:00 civarı yatmaya gidiyoruz.oglen yattığı zaman ne yazık ki hala sallıyorum ve bu şekilde uyutabiliyorum ama en uzunu 15 dk zamanımı alıyor.yaklasik 2 saat kadar uyuyor oglenleri.cok uyuyor ama kıyamıyorum uyandırmaya da.
Uyanınca çorba içiyor genelde.cok sever.
Sonra birlikte oyun oynarız hava güzelse parka gideriz.parka gittiğimiz zamanlarda sinir olduğum birşey var.eger beni takip eden bir anneyseniz lütfen siz yapmayın.
Çocuğunuzu parka götürünce telefonla ilgilenmeyin. O saatler bir daha geri gelmeyecek.oynayin onlarla.
Neyse dönelim konumuza...
Akşam 21:30-22:00 yatma saatimiz.evet geç biliyorum ama öğlen o kadar uyuyunca bu saatlere sarkıyor ne yazık ki..
Çok zor zamanlar yaşadık.once kolik sebebiyle uyumamalar sonra yer değişikliği vs vs.ama en azından bu kadarını basarabilmemiz bile aslında benim için mutluluk verici.
Bu arada alışverişlere devam ediyorum ben😊😊acayip eğleniyorum. Hele bir de cabuk gelip kaliteli ürünler çıkınca...günün eğlencesi oluyor kendi adıma.yakin zamanda sizlerle bu konuda tekrar birşeyler paylaşıcam 😉
Şimdilik herkese bebekleriyle birlikte mutlu,sağlıklı ve huzurlu günler dilerim.
Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder