21 Ocak 2018 Pazar

30 aylık bebek size neler verebilir?

Merhaba güzel anneler,



Geçen hafta yazmış olduğum yazıyı ne yazık ki yanlışlıkla 
sildim.o yüzden aynı kelimelerle olmasa da aynı duygularla neler hissettiğimi anlatmak istiyorum. 
 Blogumu takip eden tüm arkadaşlarım bilir ki doğumu takip eden ilk 7-8 ay benim için çok zor geçti.cunku DERIN NEFES'im kolikti ve ekstra diğer sıkıntılarla birlikte 3 saattén az uykularım vardı benim. Aynı dertten muzdarip tüm annelere bittiyse geçmiş olsun, başladıysa kolay gelsin, ortasindaysa sabırlar dilerim.
 O dönemler hiç bitmeyecek sandığım o günler geride kaldı.hala öyle aman aman uyuyorum denemez ama sebep kızım değil tabi ki.hasret kaldigim gulumsemelerini izliyorum doyasıya.
 Nasıl da geçti zaman?Ne zaman dişleri çıkacak derken şimdi ne yemek istediğine kendi karar veriyor,ne zaman yürüyecek derken şimdi ne yatak kalıyor zıplamadık ne koltuk,ne zaman konuşacak derken şimdi 5 dk sussa da kafa dinlesem diyorum.😊ama çok güzel konuşuyor.
 Bir bakışı,bir annecim deyişine tüm sıkıntılarım son buluyor. Sanki o sorunları hiç yaşamamışız gibi. Aslında doğum gibi. Hani o saatlerce çektiğimiz sancı bebegimizi duyar duymaz kesilir ya tam da böyle birsey.
 Canım kızım,kâinatım.
 Hepimizin bebekleri canımız. Onlara vermeye calistiklarimiz ,öğretmeye calistiklarimiz bir kenara da...
 Siz hiç onların bize biraz sevgimiz ve ilgimiz karşılığında neleri bize geri verdiklerini farkettiniz mi? 
 O çok özlediğimiz bir daha geri gelmeyecek sandığımız hatta resminin cizilemeyecegine dair şiirler yazılan ÇOCUKLUĞUMUZ VE MUTLULUĞUMUZ. 
 Şimdi bana deseler ki mutluluğun resmini sen çizebilir misin?bundan kolay bir resim mi var?kızlarım ellerimi tutarken benden mutlusu mu var?
 Hele onunla boya yaparken,lego oynarken,yazın sahilde kumdan kaleler yaparken çocukluğum değil mi elleriyle cocuklugumu elime geri veren?
 Ve ne istiyor bizden? Sadece ve sadece ilgimizi ve sevgimizi. Biz fazlasını yapmaya çalışırız hep.hatta onların umurunda olmayan o fazla şey yüzünden tek istedikleri bizli zamanları çalmaz miyiz onlardan?
 3 yıldır çalışmıyorum.evet biraz sıkıntılı biraz zor zamanlar geçiriyoruz ama onu görüyorum.buyudugunu,onunla oynarken mutlu olduğunu görüyorum. 
 Çocuklarım iyi ki benim çocuklarım ve umarım ilerde onlar da benim için "IYİ KI BENIM ANNEMSIN" derler.
 Bütün bebeklerimiz sağlıkla,sevgiyle,mutlulukla büyüsün. 
 Sevgiyle kalın. 

 SİNEM MORALI 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder