11 Ocak 2018 Perşembe

Bambuyla doğala dönüş.

 Merhaba anneler ve geleceğin anne adayları,
Sizlere moderya.com/bambu-giyimdan yaptığım alışveriş deneyimimi anlatmak istedim bugün.
Sebep:bambu pijamalar.
Bu kumas son zamanlarda oldukça revaçta olan ve bambu bitkisinden elde edilen bir kumaş.antialerjik,hava geçiren,serinlik hissi veren,yazın serin kışın sıcak tutan ve hatta ultraviole ışınlarını kıran bir kumaş türüymüş..
Bu bilgileri bir süre önce internette doğal beslenme doğal kumaşlar vs ile ilgili araştırma yaparken tesadüfen öğrenmiştim ve sonunda moderya.com da bambu pijamayi görünce tabi ki kaçırmadım.hem kızıma hem kendime birer pijama aldım ve beraberinde kendime yaza kadar zayıflamak için gaz vermek adına bluz ve şort kombinledim. Bir de bu ara çok hoşuma giden kısa ceketlerden görünce dayanamayıp sipariş verdim.
Gelen ürünlerimin hepsi çok çabuk geldi ve çok kaliteli.gorsellerinden farksız.pijama yerine gecelik gelmiş olsa da müşteri hizmetlerinin ilgisi sayesinde 2 günde değişimi sağlandı ve elime geçti.
Sitede kadın erkek çocuk bir çok ürünü uygun fiyatlara bulabilirsiniz ve deneyimledigim kadarıyla şiddetle  bambu pijamaları tavsiye ediyorum.inanilmaz rahatlar.
Sizlerle moderya.com bambu
pijamalarımızın resimlerini de paylaşıyorum.bence bize çok ta yakisti😉😘
bunlar da ceketim
Ve yaza hazırlık gazı kombinim



moderya.com kesinlikle denenmesi gereken bir site.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder